Privat, spel

Gamingstol från Secretlab

Jag tillbringar väldigt mycket tid framför datorn, både på jobbet och under min fritid. För några år sedan började jag att få problem med nacken, en smärta som strålar ner över ryggen. Jag går regelbundet på massage Majorna och det hjälper bra men för att det inte ska bli värre har jag beställt hem en ordentlig gamingstol. Det är viktigt med ergonomi men även med en bra utrustning. En gamingstol är tillverkad för att spelaren ska kunna sitta länge i den och Secretlab är förmodligen det mest kända tillverkaren. Det blev en Secretlab TITAN ur deras 2020 serie och visst är den dyr, det ska jag inte hymla med, men då levererar de även kvalité och har fem års garanti. Det finns ett flertal tillval att göra på stolen, bland annat går det att välja bland olika lädermodeller och beroende på vad som väljs kan stolen kosta över 10 000 sek. Jag tog inga tillval utan kör standardmodellen.

Pojke framför ett flertal skärmar
Silhuett av en spelare framför skärm
Standard

Lämna en kommentar